POLITYKA JAKOŚCI Szpitala w Barlinku Sp. z o.o.

W ramach realizowanej Polityki Jakości wszyscy zatrudnieni w Szpitalu Barlinek spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nieustannie dążą do podnoszenia standardów świadczonych usług monitorując jednocześnie oczekiwania i potrzeby pacjentów.

Powyższy cel realizujemy w sposób etyczny, zgodny z obowiązującymi przepisami prawnymi, w następujących sferach funkcjonowania:

Pacjent :
  • Troska o bezpieczeństwo pacjentów;
  • Troska o satysfakcję pacjentów, stworzenie przyjaznej pacjentowi atmosfery pobytu w Szpitalu,
  • Poszanowanie praw i godności osobistej pacjentów;
  • Prowadzenie działalności profilaktycznej i promocja zdrowego trybu życia;
  • Dostosowywanie struktury zakładu do potrzeb populacji pacjentów objętych opieką;

Zatrudniony:
  • Zapewnienie zatrudnionym bezpiecznych warunków pracy;
  • Zapewnienie dostępu personelowi Szpitala do szkoleń podnoszących kwalifikacje oraz rozwój osobisty;
  • Podnoszenie świadomości oraz zaangażowania personelu w działania na rzecz podnoszenia jakości świadczonych usług;
  • Troska o satysfakcję zatrudnionych z warunków pracy;
Szpital:
  • Systematyczne doskonalenie i podnoszenie jakości świadczonych usług diagnostycznych i leczniczych;
  • Kontrolowanie, monitorowanie i ograniczanie zdarzeń niepożądanych;
  • Realizacja inwestycji w rozwój infrastruktury Szpitala;
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie objętych niniejszą Polityką;
  • Dążenie do osiągnięcia statusu lidera w swojej dziedzinie;
  • Ciągłe doskonalenie skuteczności wdrożonego systemu jakości.
  • Aktywne włączanie się personelu do prac nad wdrożeniem, utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością poprzez wypracowanie bezpiecznych i efektywnych procedur postępowania,gwarantujących wysoki poziom świadczonych usług medycznych, poczucie komfortu i bezpieczeństwa naszych Pacjentów.
Powyższa Polityka Jakości jest znana personelowi Szpitala, oraz podana do wiadomości pacjentom Szpitala oraz ich rodzinom.

Zobowiązanie Zarządu Szpitala:

Zarząd Szpitala w Barlinku Sp. z o. o. zobowiązuje się do:
  • Okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania jakością i dostosowywania jej do zmieniających się warunków;
  • Zapewnienia odpowiednich zasobów i środków finansowych niezbędnych do realizacji powyższej Polityki.
  • Skontaktuj się z nami!

    Szpital Barlinek sp. z o.o.

    ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek

    centrala : tel. 95/74 61 810, tel. 95/74 62 963

    sekretariat / fax : 95/74 62 502

    sekretariat@szpitalbarlinek.pl